Planetarium for Life op 23 december

Planetarium for Life

Wat en waar?

Op zondag 23 december stelt Urania haar mobiel planetarium op op het voordek van de Flandriaboot, in Antwerpen. Je kan er een voorstelling van een half uur bijwonen, waarbij we je meenemen op een reis langs de sterrenhemel. Na afloop word je nog een drankje aangeboden, in de bar op het benedendek van de Flandria. Bij mooi weer staan op het bovendek van de Flandria enkele telescopen opgesteld, waarmee je naar de zon (overdag) of naar de maan (’s avonds) kan kijken! Ook op het dakterras van het MAS zullen onze telescopen opgesteld staan (enkel bij helder weer).

Toegangsprijs

De toegang bedraagt 7 euro per persoon (inclusief 1 consumptie in de Flandria-bar).

Gratis voor kinderen tot 5 jaar (zonder consumptie).

Ter plaatse betalen, enkel CASH!

De volledige opbrengst van deze actie gaat via de Warmste Week naar het Urania-project.

En wat bij slecht weer?

Bij felle wind, regenweer of sneeuw, kan het planetarium niet buiten opgesteld worden.

In dat geval wordt er uitgeweken naar een overdekte locatie bij Amusementscentrum Cadix, op 5 minuten wandelafstand van het MAS.

De beslissing of het evenement doorgaat aan het MAS, dan wel op de alternatieve locatie, zal in de loop van zaterdag 22/12 gecommuniceerd worden via de Urania website en via de sociale kanalen van Urania (Twitter en Facebook).

Wanneer?

Doorlopend voorstellingen van 14 uur tot 20 uur.

Reserveren?

Wil je zeker zijn van je plaats, zonder dat je hoeft aan te schuiven? Reserveer dan op voorhand je plaatsen!